Online Strategie
“Campagne voeren zonder strategie is als schieten met hagel.”
Formuleer een helder plan
Behoefte aan een heldere strategie, waaraan je de juiste inzet van digitale marketing kanalen kunt ophangen? Wil je graag dat wij dit voor je uiteenzetten of kom je juist liever samen tot inzicht? De digitale strategen van Kersvers Digital hebben de kennis en ervaring om je hiermee van dienst te zijn.

Strategisch Plan
Een kant en klaar plan. Een helder document met daarin je campagne strategie én tactische invulling concreet uiteen gezet.

Strategie Sessie
Aan de hand van de door jouw geleverde input en opgegeven doelstelling(en) organiseren we een gezamenlijke sessie. Hierin komen we via een beproefd stappenplan in onderling overleg tot de juiste en gewenste campagnestrategie en -opzet.

Workshop Strategie
Ideaal voor (marketing)teams die de inzichten en tools willen verkrijgen om vervolgens zelf, intern, tot het opstellen van een strategisch digital marketingplan willen komen.
Strategie volgens het 'See-Think-Do-Care' model
Het vormgeven van de juiste strategie en de keuze voor de hier best bij passende digitale marketingkanalen doen we aan de hand van het zogeheten ‘See, Think, Do, Care’ model van Google. Dit model gaat uit van de verschillende fases van bewustwording bij je klant ten opzichte van jouw merk/product en de customer journey die zij afleggen.
SEE
Bekendheid creëren
Naamsbekendheid opbouwen
In de ‘See’ fase is de potentiële klant nog niet (voldoende) bewust van je merk of product. Je genereert zoveel mogelijk bereik en creëert bekendheid onder je beoogde doelgroep.
- Je wordt top of mind met je merk en/of product.
SEE
Bekendheid creëren
Naamsbekendheid opbouwen
In de ‘See’ fase is de potentiële klant nog niet (voldoende) bewust van je merk of product. Je genereert zoveel mogelijk bereik en creëert bekendheid onder je beoogde doelgroep.
- Je wordt top of mind met je merk en/of product.
SEE
Bekendheid creëren
Naamsbekendheid opbouwen
In de ‘See’ fase is de potentiële klant nog niet (voldoende) bewust van je merk of product. Je genereert zoveel mogelijk bereik en creëert bekendheid onder je beoogde doelgroep.
- Je wordt top of mind met je merk en/of product.
SEE
Bekendheid creëren
Naamsbekendheid opbouwen
In de ‘See’ fase is de potentiële klant nog niet (voldoende) bewust van je merk of product. Je genereert zoveel mogelijk bereik en creëert bekendheid onder je beoogde doelgroep.
- Je wordt top of mind met je merk en/of product.